separator

Audi RS e-tron GT

Czysta energia i sportowe osiągi

Skoncentrowane na estetyce i dynamicznym prowadzeniu

We wnętrzu Audi RS e-tron GT wszystko jest skupione wokół najważniejszego - fotela kierownicy.

Geometria przyśpieszenia

Desing, który łaczy dynamiczne proporcje gran turismo z charakterystycznymi cechami modeli Audi RS.

Połączenie sportu i eksluzywności

Opcjonalny karbowany dach tworzą wzmocnione włóknami karbonu polimery. Zaawansowany technologicznie materiał jest bardzo stabilny, a przy tym - ekstremalnie lekki. 

Elektryczny start 

Audi RS e-tron GT w limitowanej wersji edition one zafascyjnuje pierwszych kupujących bogatym wyposażeniem. 

Pasja napędza popęd 

W zakładach produkcyjnych w Böllinger Höfe koło Neckarsulm, gdzie powstaje to gran turismo z napędem elektrycznym, dbałość o szczegóły łączy się z precyzją i najwyższą jakością.

 

Uniwersalna obecność


Zdefiniowanie samochodu na nowo to idea, która znalazła swoje spełnienie w purystycznym designie, zainspirowanym przez sportową aerodynamikę. Progresywny luksus napędza do wzmacniania emocji podczas jazdy. Sportowego ducha dodają emblematy RS z czerwonym rombem.

Czysta precyzja

Mocne akcenty podkreślają kluczowe zalety modelu. Na przykład położony nisko środek ciężkości stał się widoczny dzięki zaakcentowanym progom i długiemu rozstawowi osi.

Animowana wiązka światła

Animowana wiązka światła ciągnie się przez całą szerokość tyłu pojazdu, a jej oba końce zwieńczone są osobnymi segmentami świateł LED w kształcie litery „V”, umieszczonymi wewnątrz właściwych reflektorów. Światło o podwójnej funkcji cofania i kierunkowskazu stanowi nowość w Audi.

Oświetlając drogę do postępu

Opcjonalne przednie reflektory Matrix LED ze światłami laserowymi stanowią jeden z podstawowych aspektów progresywnego języka designu Audi. Niezwykle charakterystyczny element tych świateł stanowi sygnatura świetlna z niebieskim „X”.

Precyzyjne wykończenie

Śmiało zarysowana linia ramion i charakterystyczny tylny dyfuzor dają wrażenie niesamowitej siły. Delikatnie opadający do tyłu dach Audi RS e-tron GT² wyraża jego gotowość, by ruszyć naprzód, nawet gdy jest zaparkowane.

Dynamiczne akcenty: pakiety stylistyczne RS


Pakiet stylistyczny RS w kolorze czerwonym wprowadza mocne akcenty do wnętrza samochodu przez kontrastujące przeszycia i nasyconą barwę. Pakiet stylistyczny RS w kolorze szarym podkreśla design wnętrza kombinacją wysokiej jakości materiałów i subtelnie kontrastujących przeszyć w odcieniu stalowej szarości.

Wszystko na widoku: Minimalistyczna deska rozdzielcza z cyfrowym wyświetlaczem o przekątnej 12,3 cala i konsola środkowa są ergonomicznie obrócone w kierunku kierownicy. 

Sportowy wygląd. Sportowy charakter: Sportowe siedzenia z przodu zapewniają dobre trzymanie nawet podczas manewrowania z dużą prędkością. 

Tylny rząd siedzień: Charakterystyczne skrajne siedzenia z tyłu z dodatkowym siedzeniem po środku podkreślają sportowy charakter pojazdu. 

Wysoka jakość materiałów: Materiały użyte we wnętrzy są spełnieniem idei postępu. Wybierać można między wysokiej jakości skórzaną tapicerką a wnętrzem wypełnionym skórą ekologiczną. 

Przepis na postęp

800-woltowy akumulator litowo-jonowy zintegrowany z płaskim podwoziem oferuje wyjątkowo wysoką wydajność – zarówno podczas ładowania, jak i w trakcie jazdy. W połączeniu z systemem rekuperacji zapewnia zasięg do 472 km (zgodnie z procedurami WLTP).

Szybkie ładowanie: Wydajność Audi RS e-tron GT da się zauważyć także podczas ładowania: z mocą do 270 KW na 800-woltowych stacjach ładowania - w standardzie. Wystarczy ok. 5 minut, by naładować akumulator na następne 100 km jazdy. Około 22,5 minut zajmie natomiast naładowanie od 5% do ok. 80%. 

Ładowanie w domu: Audi RS e-tron GT może być ładowane prądem przemiennym (AC) o maksymalnej mocy 11 kW. Szybsze ładowanie w domu z mocą 22 kW wymaga opcjonalnego systemu ładowania e-tron charging system connect z opcjonalną ładowarką pokładową o mocy do 22 kW(AC).

Najpełniejsze znaczenie RS


Moc oferowana przez Audi RS e-tron GT² z w pełni elektrycznym napędem quattro robi wrażenie. Dzięki elektrycznym silnikom na przedniej i tylnej osi może wygenerować nawet 440 kW mocy. (Łączne zużycie energii w kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP). Łączna emisja CO₂ w g/km¹: 0).

Fascynujące efekty technologicznych innowacji
Aerodynamiczne kształty kryją funkcjonalne elementy - od inteligentnych wlotów powietrza z przodu po efektowny tylny dyfuzor. 


Funkcjonalne i atrakcyjne - koła
Opcjonalne aerodynamiczne zoptymalizowane koła idealnie dopełniają ten wydajny model o wysokich osiągach.


Większa dynamika i zwinność
Opcjonalny sportowy układ hamulcowy z tarczami pokrytymi węglikiem wolframu lub tarczami ceramicznymi zapewnia doskonałe hamowanie