Z początkiem marca marka Volkswagen przedstawiła nową generację ID.3. Zaskoczy Nas odmienianym wyglądem nadwozia, świeżym i zarazem ostrym. Duże lakierowane powierzchnie i zoptymalizowane otwory wentylacyjne powodują, że przód wygląda pewnie i przyjaźnie. Maska wydaję się dłuższa dzięki nowemu zderzakowi. Przez usunięcie czarnego paska pod przednią szybą, zagłębienia po bokach optycznie wydłużają przód. Poprawiając opływ powietrza wokół przednich kół zoptymalizowano aerodynamikę. W pokrywie bagażnika po raz pierwszy świecą dwuczęściowe światła tylne.
dfdfff
dsfdf
Volkswagen w nowej ID.3 stawia na trwałe i ekologiczne materiały. Materiał z mikrofibry Artvelours Eco zawiera 71% recyklatu. Recyklat jest materiałem pozyskanym poprzez recykling plastiku, który co najmniej raz został unieszkodliwiony jako odpad. Artvelours Eco ma takie same właściwości pod względem trwałości, dotyku i wyglądu, jak konwencjonalne nowe materiały. Dzięki temu pojazd ID.3 jest wolny od zwierząt. Nowoczesny design podkreślają kontrastowe szwy, które potęgują poczucie jakości. Miękkie powierzchnie w kokpicie zapewniają nowe wrażenia i zwiększają komfort w czasie podróży. Marka reagując na sugestie klientów ulepsza standardowy pakiet wyposażenia.
ddddd
dddddd
W standardzie mamy inteligentne połączenie. Dzięki funkcji Plug & Charge ładowanie jest łatwiejsze. Pojazd uwierzytelnia się i rozpoczyna proces ładowania, gdy kabel jest podłączony do stacji ładowania. Posiada również system inteligentnego planowania trasy. Pojazd korzysta z aktualnych informacji o natężeniu ruchu, prognozie pogody i poziomu ładowania pojazdu. Przy dłuższej podróży narzędzie to oblicza postoje na ładowanie. Planowanie trasy zawiera w sobie również informację o pojemności poszczególnych stacji ładowania. Dzięki temu funkcja może wyznaczyć dwa krótsze postoje z dużą mocą ładowania, zamiast jednego długiego z małą mocą ładowania. Plusem jest to, że funkcja w pierwszej kolejności wskazuje nam wolne ładowarki.
ddddd
ddddd
Klient ma dostarczony nowy ID.3 z najnowszą generacją oprogramowania. Wyświetlacz kierowcy o przekątnej 5,3 cala obsługuje się na kierownicy wielofunkcyjnej. Standardowy 12 calowy ekran dotykowy ustawień pojazdów, systemów wspomagania, multimediów, funkcji telefonu i nawigacji. Producent w odpowiedzi na sugestie klientów zaprojektował czytelniejsze i przejrzystszy układ menu. Na pierwszym poziomie ekranu dotykowego znajduje się teraz menu ładowania. Na przedniej szybie wyświetla informacje opcjonalny wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością. Znajdują się na nim między innymi informacje o prędkości pojazdu i instrukcje nawigacyjne.
dddddd
ddddd
W nowym ID.3 mamy dostęp również do opcjonalnego Travel Assist. Dzięki połączeniu z ACC do kontroli prędkości pojazdu i asystenta pasa ruchu do kontroli jazdy, kierowca może korzystać swobodnie z dwóch w pełni zintegrowanych systemów wspomagania. Travel Assist potrzebuje tylko jednego zidentyfikowanego oznaczenia pasa ruchu, aby utrzymać pojazd na pasie.