ID. Buzz przenosi DNA legendarnego Volkswagena T1 Bulli z 1950 roku w przyszłość. Istnieją jego dwie wersje, jako MPV oraz jako van. Jest to idealny pojazd dla rodzin, osób aktywnych, jak i dla firm.
Posiada najnowsze systemy i oprogramowania wspomagające kierownicę takie jak:
· „Travel Assist” – wspomaga zmianę ruchu
· „Park Assist Plus” – jest to nowość, dzięki niej pojazd sam zapamięta a następnie zaparkuje w garażu, wiacie garażowej lub miejscu na parkingu firmowym
· „Car 2X” – ostrzega nas przed zagrożeniem w pobliżu
· „Front Assist” – monitoruje nam rowerzystów oraz pieszych, jest odpowiedzialny za hamowanie awaryjne
ID. Buzz jako pięciomiejscowy MPV, jest idealnie dopasowany do spędzania wolnego czasu, jak i do użytku biznesowego. Kierowca i pasażer z przodu mają indywidualne fotele z regulowanym podłokietnikiem, natomiast z tyłu została zastosowana wygodna potrójna kanapa, jest możliwość przesunięcia dwóch części kanapy o 150mm. W standardzie znajdują się dwoje drzwi przesuwnych. Pojemność bagażnika przy liczbie 5 pasażerów to aż 1121 litrów a po złożeniu rzędów siedzeń wzrasta do 2205 l, co czyni go przestronnym, oraz wygodnym pojazdem np. na wakacje.
ID. Buzz Cargo jako furgonetka jest jedynym z najnowocześniejszych samochodów dostawczych na świecie. Standardowo jest z trzema siedzeniami w kabinie, czyli osobnym siedzeniem dla kierowcy oraz podwójną kanapę. Na życzenie można wymienić kanapę na pojedyncze siedzenie dla pasażera. Pojemność przestrzeni ładunkowej to 3900 litrów i zapewnia miejsca na dwie europalety. Wyposażony jest w szeroko otwieralną tylną klapę oraz przesuwne drzwi od strony pasażera.
Interaktywny „ID. Światło”
Jak w przypadku wszystkich modeli z rodziny ID, również ID. Buzz jest wyposażony w interaktywny identyfikator światła. Wąski pasek przed przednią szybą informuje odpowiednim kolorem, oraz miejscem zaświecenia się, kierowcę o przeszkodach, bądź zagrożeniu na drodze. Wybór oświetlenia w pojeździe może być od 10, do aż 30 kolorów. Możemy ustawić swój ulubiony kolor w listwie świetlnej w desce rozdzielczej, listwach ozdobnych oraz pojemnikach w drzwiach.
E-bus jest tańszy od spalinowego o około 50tys zł. Cenę ID. Buzz obniża również program „Mój elektryk” od 18tys zł do nawet 27tys zł ( z kary dużej rodziny ). Finalnie cena ID. Buzz jest przystępniejsza od ceny spalinowych busów.
Volkswagen posiada na swoim profilu kalkulator leasingowy, dzięki temu możemy w łatwy sposób obliczyć ratę według tego ile będzie wynosił nasz wkład własny, limit kilometrów oraz długość okresu leasingowego.
https://www.volkswagen.pl/pl/konfigurator.html?campaign=V2PL0949&language=PL&adchan=seah&publisher=GADW&country=PL&adplt=pseac&cpid=15985767754&adpay=pd&gclid=Cj0KCQjwkOqZBhDNARIsAACsbfIusHWB-F21CaaChn2YRBGaV48DI3VDIcrm_APCxUYX23qaLAz9ptYaAuIVEALw_wcB&gclsrc=aw.ds